Tjing tjong!

Tjing tjong! (härmar Dan (det är väl så han heter) i I Anneli)

Hade tänkt leta efter lite ljudeffekter till en konstprojekt jag arbetar med i skolan (ska sätta upp en liten ljudinstallation i stan), men det slutade visst med att jag skapade en blogg istället (hoppsan!). Mycket roligare, tycker ni inte?

Jaja, detta blir väl bara ett litet "välkommen-till-min-blogg"-meddelande. Det är nämligen film om ca en timma med de andra kompisarna på skolan (jag bor på internat), och innan det hade jag väl tänkt sticka lite (sockor). Så, ja, vet inte riktigt om jag ska skriva nåt mer. Och ljudeffekterna får väl vänta till en annan dag, antar jag. Fast deadline är nu på lördag, så jag får väl inte vänta för länge...

Nåväl. Vet ej om det finns nåt mer att säga.

Stay tuned, som det heter. Mer inlägg följer.

//Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0