Besvikelse

Fiasko.

Här har jag hållt på med mitt stadsprojekt (=ljudinstallation) hela veckan, men nu inser jag att allt kommer gå åt skogen. Det kommer inte funka. Ljudet på det jag redigerat ihop är på tok för lågt för att man ska kunna uppfatta det tydligt nog på den pissiga lilla högtalaren jag fick av mina lärare (det är förståeligt dock, jag hajjar ju att skolan inte kan lägga ut pengar på dyra högtalare, utifall att nån skulle få för sig att knycka åt sig en när vi väl lagt ut allting på stan). Så det blir nog inte av. Suck. Jag hatar sånt här. All den tid jag lagt ner på detta har vart helt förgäves, och istället för att sitta och knåpa med det hade jag kunnat spendera tid i källarateljén och teckna och måla, sånt som jag VERKLIGEN tycker är roligt och givande.

Suck och åter suck.

//Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0