All hallow's eve

Idag vart det inte så mycket skapande, för efter lunch var det dags för mig att åka in till stan och köpa Halloweenutstyrsel (plus födelsedagspresenter till min far och syster) till Halloweenfesten vi har på skolan imorgon. Så nu är allt klappat och klart för det! Allt som behövs är att sätta på allt smink och kläder och sånt.

Häxa ska jag vara. Och inte vilken häxa som helst, utan The Wicked Witch of the West från "Trollkarlen från Oz". Så det är bara för mig att kötta på rejält med den gröna ansiktsfärgen imorgon, så att man blir riktigt lik. Ja, och så pressa på sig hatten med, som jag köpte i stan idag. Och för att inte tala om kvasten! Ingen häxa utan kvast. Norpade åt mig några pinnar i skogen på väg hem från busshållsplatsen till skolan, och knåpade ihop en med hjälp av en hel del ståltråd. Ingen mästerverk precis, men det duger.

//Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0