Väntan...

I väntan på att min Ola Salo-målning skulle torka, hade jag inget annat val idag än att fortsätta med min Venus-teckning ("inget annat val", gud vad negativt det låter. men det är det ju såklart inte. jag tror ni hajjar). Den vart faktiskt färdig idag, färdigsprejad med fixativ och allt. Laddar väl förhoppningsvis upp den här på bloggen (mer eller mindre) snart.

Tog mig också tid att brodera lite idag. Det är nämligen så, att jag gjort ett eget korsstygnsmotiv, se, som jag nu håller på och broderar. Den är ganska stor, så det kommer allt ta lite tid innan den är färdig.

Det var nåt mer jag tänkte tillägga, men jag kommer absolut inte på vad det var för nåt.

Nåväl.

På återseende.

//Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0