Älskade källare!

Yabba-dabba-doo! Gud, vad jag känner mig kreativ och glad just nu! Har suttit nu under eftermiddagen och kvällen med start kl... öh... runt fyra någon gång (med en timmes paus för kvällsfika på skolan) och broderat och tecknat på datorn. Och damn! mitt senaste datorverk börjar arta sig rejält nu. Jag är nästan färdig! Uppladdning sker så fort den är klar, lovar!

På tal om uppladdning, jag la in lite bilder på datorn idag (tacka gudarna för min digitalkamera!), godbitar från min arbetsplats nere i konstkällaren här på skolan. Tänkte visa er dem, så ni får en inblick i hur och var jag sitter och jobbar:


En översikt på min arbetsplats. Härligt stökig, inte sant?




Här har ni den omtalade Ola Salo-bilden i egen hög person. Denna bild är i en relativ tidigt skede; nu har jag kommit betydligt längre i processen.




Närbild på mitt ritbord och lite andra teckningar och fotoreferenser där runtomkring.





Närbild på två teckningar plus lite armband och teatermanus i bakgrunden.




Det var det för denna gången. Hoppas det uppskattades!

//Denice

Kommentarer
Postat av: ELI

sjukt duktig du är på att måla och rita!

2010-12-12 @ 19:26:16
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0