Regnet det bara öser ner...

Usch, pissväder! Regn och regn och regn och regn...

Goda nyheter, vänner! Undertecknad fyllde år igår, och hon fick en digitalkamera av sin underbara familj! Meaning att nu kommer det vara möjligt för mig att lägga ut foton här, både på de bilder jag gjort som inte går att scanna in (typ målningar) och på andra, rent allmänna saker. Hade tänkt lägga upp en bild här och nu just idag, men med tanke på vädret, ville jag inte riskera att den skulle bli blöt om jag tog upp den till mitt rum från målarkällaren. Det får bli en annan gång.

Annars då? Jaa, jag började på en teckning idag med Eva, Magnus & Brasse från "Fem myror..." (all heder åt de tre!). Ska nog gå ner och fortsätta på den när jag skrivit klart detta. Det är bäst att passa på att vara lite produktiv nu, eftersom familjen var här i helgen och grattade mig, och det då inte vart så mycket tid kvar till att ägna sig åt konsten.

//Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0