Kreativ

Phew!

Nu har jag suttit och tecknat framför datorn hela helgen (okej, inte 24/7 direkt, men ni fattar vinken). Mina stackars fingrar värker! Men bilden är i alla fall snart färdig, så förhoppningsvis kan jag väl lägga upp den på nätet snart.

Imorgon är det måndag, vilket betyder ytterligare en skolvecka, wohoo (jag vet, det är typ första gången i livet man känner så angående skolan och måndagar)! Förhoppningsvis kan jag fortsätta på porträttet av Ola Salo i morgon, färgen BORDE ha torkat vid det här laget.

Nu är det snart nattadags, men först ett avsnitt av Arkiv X. Aah, det är skitspännande nu!

//Denice

Kommentarer
Postat av: frida

det är häftigt när man pluggar någonting som gör att man faktiskt VILL gå till skolan. Kände samma sak när jag pluggade konst. Det var ungefär det roligaste som fanns, och det var nästan jobbigt att gå därifrån ;)



Fänx för kommentaren. Roligt att du, som konststuderande, gillade den!

2010-11-16 @ 11:53:23
URL: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0