Dinosaurier, hurra!

Nu är alla barnteaterföreställningar över! Skönt, men också lite sorgset. Dagisbarn och lågstadieungar är en härlig publik att framträda för! Bara en föreställning kvar på söndag, för allmänheten. Ja, och så den på terminsavslutningen i skolan. Sen är det över.

Men jag HAR hunnit arbetat också. Till exempel har jag en teckning här som jag äntligen har tagit mig tid att scanna in (jag gjorde den dock för ganska länge sen):






Ett gäng dinosaurier bara, som jag tecknade enbart för mitt eget nöjes skull. Lånade nån skojsig bok på bibblan som verkade ha fina dinoillustrationer. Det var som att spolas tillbaka i tiden, till man var en liten unge som såg på Landet för längesedan och lekte med små leksaksdinosaurier.

Nu måste jag avrunda här och öva lite flöjt. Har julkonsert imorgon med orkestern. Mamma Mia, hur ska det gå?

//Denice

Kommentarer
Postat av: frida

Oh! Så himla tjusiga. Jag fick lite Landet för Länge sedan-vibbar. Med Lillefot och Cera och Vasstand och alla andra. Himla, himla fint!



Hoppas att julkonserten gick utomordentligt bra!

2010-12-19 @ 17:30:51
URL: http://hellomiami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0